Elindult edző válaszol rovatunk!


Szeretnék kérdezni


Kérem a hitelesítéshez írja be a képen látható karaktereket a mellette levő mezőbe.

ellenorzo


Írta: Dávid

2015. november 19. 20:23

Hello!

Az lenne a problémám, hogy hogyan tudnám kicsit növelni a saját állóképességem? Mármint ne fáradjak el hamar. Legfőképp munka miatt lenne fontos, mert álló munka és 12 órás, és tartok tőle, mert nem annyira bírom a terhelést és nem akarom ez miatt elszúrni mert hamar fáradok. Milyen edzést ajnánlanál?

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. december 01. 07:11

Helo

Úszás, kerékpár ,futás/kocogás illetve átmozgató konditermi edzeseket ajánlok.

Üdv Márk

Írta: Ferenc

2015. november 13. 13:21

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a teremben rendelkezésre állnak-e kettlebellek? Eddig kettlebell edzésre jártam, de most szeretném a súlyzós edzéssel kombinálni. Nagy segítség lenne, ha lennének 20-24-28-as méretűek. Köszönöm! Feri

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. november 14. 11:14

Üdvözlöm
Termünkben 28-as méretű kettlebell van.
Üdv Márk

Írta: Viola (18)

2015. november 09. 11:54

Hello! Taplalkozassal kapcsolatban szeretnek kerdezni. Egy het alatt 68kgrol 63kgra sikerult lefogynom. De szeretnek lemenni 55kgra. A kaloriabevitelemet csokkentettem. Napi 600-800 kaloriat fogyasztok egy nap. De neheyen birja a szervezetem. Szedulok, gyenge lettem. Mikorra fog hozzaszokni?

Koszi elore is a valaszt

Viola 

Írta: Zoltán

2015. november 08. 10:08

Üdvözletem!

50 éves férfi vagyok 170 cm magasággal és 68 kg-val. Soha nem voltam valami sportos típus, már ami az életmódomat illeti, de a testalkatommal ennek ellenére nemigen voltak problémáim. Az idő múlása miatti változások azonban kezdenek előtünedezni és nem szeretnék idejekorán petyhüdt vénemberré válni. A nyár eleje óta rendszeresen kocogok heti 2 alkalommal 1- 1 órát és szeretnék ez mellett valami más mozgást is. Nyilván nem célom a tökéletes test (ez fiatalon sem érdekelt túlzottan), az annál inkább, hogy külső-belső kiegyensúlyozottságomat megőrizzem még egy ideig. Szeretném tudni, hogy lehetséges-e személyre szóló segítség a fentiekhez azzal, hogy az életkoromban már megjelenő enyhe izületi problémák ne súlyosbodjanak. Nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt és az étkezésre is odafigyelek. Kb. 12 éve már jártam az akkori Colosseumba Múmiához, de egy év után az időhiány miatt, az edzések akkor abbamaradtak. Üdvözlettel: Zoltán

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. november 10. 14:55

Üdvözlöm Zoltán!

Kocogás mellé nagyszerű választás lenne a súlyzós edzés . Igen van rá mód természetesen , hogy személyre szabottan Önnel foglalkozzunk, amire két lehetőség van. Az egyik , hogy én megmutatom a gyakorlatokat, de nem tudok Önnel maradni egyéb termi teendőim miatt, illetve Szabóné Horváth Klára személyi edző segítségét tudja igényelni, plusz térítés ellenében akivel személyre szabott étrendet, illetve edzés programot tudnak tervezni és megbeszélt időpontban Önnel foglalkozik. Elérhetősége : 06 20 473 61 93

További szép napot !

 

Írta: Zoli1993

2015. október 11. 14:32

Hello. Segítséget szeretnék érni tőletek olyan témàban, hogy 6 hónap alatt sikerűlt 110 kg-ról 80 kg-ra lefogynom, és szeretném formálni a testem. Tudnátok tanácsot, segítséget adni hogy mit hogyan tegyek ? Régóta szeretnék hozzátok elmenni edzeni. Választ előre is köszönöm. 

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. október 17. 10:30

Szia

Gratulálok a fogyásodhoz, ilyenkor valóban nagyon jó ötlet a konditermi edzéseket választani , hogy tónusossá tedd a tested. Szeretettel várunk termünkben, és itt szeméylesen át tudjuk beszélni a kérdéseid, illetve Szabóné Horváth Klárát is felkeresheted a termünk edzőjét, aki térítés ellenében személyre szabottan tud veled foglalkozni.

Üdv Márk

Írta: Mirabella

2015. október 04. 23:15

Szia!

Az elmúlt hónapokban egy fontos vizsgára készültem, ezért nem volt időm sportra sem, harmadannyit sportoltam, mint előtte, és elhagytam az egészséges étkezést(paleot). Előtte is volt rajtam úgy 3-4 kg, ami zavart, de most feljött még 2-3. Nagyon kövérnek érzem magam, mindennap csak erre gondolok, ha látom a körülöttem lévő sportos, vékony embereket. Hogyan tudom ezt az egészet újra elkezdeni, mennyi sport szükséges hetente látványos fogyáshoz? Milyen étrendet ajánlasz? Esetleg napi kcal-határ alapján? Ez az 5-7kg mennyi idő alatt tud lemenni? Valamint egy kicsit narancsbőrös is lett a combon, de feltűnőbb az, hogy nagyon striás! Nem csak a combon, hanem a fenekem és az egyik mellem is. Ez az utóbbi egy évben alakult ki... Ez ugye eltüntethető valahogy? Lány/15 éves/ 161cm/ 56kg

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. október 17. 10:25

Szia Mirabella !

A kérdéseidre pontos választ nem tudok adni, mivel a testsúlyodat jól megtervezett edzéstervel, illetve a legfontosabb, az étkezéseddel tudod alakítani . A striák nem igazán eltüntethető "sérülések" . A termünkben igényelhetsz segítséget a fejlődésedhez, illetve Szabóné Horváth Klárához is fordulhatsz aki térítés ellenében személyre szabott edzéstervet és étrendet tud összeállítani neked.

Üdv Márk

Írta: Orsi

2015. október 02. 13:56

Hello, az utóbbi 6 hónapban magamra pakoltam kb. 10 kilót, ezt próbálom most leadni. Ebből nem tudom, hogy mennyi izom,mivel időközben nekifogtam komlan edzeni, de a ruháimon érzem, hogy még van ami leadni bőven. A crossfit edzések mellett edzőterembe is szeretnék járni, szerintetek hány edzésre lenne szükségem egy héten? Nem szeretnék tömeget növelni, jelenleg 60 kg vagyok és 165 cm magas, 50 kg körül lenne a cél. Ja és a bal karom nem hajlandó erősodni, pár éve nagyon megsérült.külön kellene rá gyakorlatokat végezni? Köszi :)

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. október 05. 18:17

Szia Orsi!

A testsúlyódat az étrended fogja első sorban meghatározni, de ezt nagyon jól látod, hogy bizony a testsúlyodat a felszedett izom tömege is jól megdobhatja. A konditermi edzés nagyon jó választás a funkcionális edzéseid mellé, hiszen a kettő kiegészíti  egymást. Erre sajnos nincs pontos válasz, hogy mennyi edzésre lenne szükséged, de megfelelő étrend mellett heti 3 edzéstől már látványos eredményt lehet elérni, természetesen jól megtervezett edzés (étkezési) terv mellett, szeretettel várunk a termünkben .

 

Szép napot, üdv Márk

Írta: Kristóf

2015. szeptember 26. 19:26

Szia!

 

Én voltam az a srác aki az étrendjével kapcsolatban kérdezett! Csak most vettem észre, hogy a linkek hozzájuk nem jó, ezért elnézést.

 

Itt volnának:

 

1. Nap: http://mealplanner.builder.eu/hu/t-megn-velo-etrendek-ferfiaknak/elso-nap-d137

2.Nap: http://mealplanner.builder.eu/hu/t-megn-velo-etrendek-ferfiaknak/masodik-nap-d138

3.Nap: http://mealplanner.builder.eu/hu/t-megn-velo-etrendek-ferfiaknak/harmadik-nap-d139

4.Nap: http://mealplanner.builder.eu/hu/t-megn-velo-etrendek-ferfiaknak/negyedik-nap-d140

5.Nap: http://mealplanner.builder.eu/hu/t-megn-velo-etrendek-ferfiaknak/ot-dik-nap-d141

 

Elnézést a kellemetlenségekért és köszönöm szépen még egyszer előre is! Sok sikert a folytatásához van benne potenciál :)

Írta: Kristóf

2015. szeptember 26. 13:00

Helló!

Az első kérdésem az volna feléd, hogy mi a véleményed az alábbi étrendről? Min kellene javítanom/mit kellene még hozzáadjak ?

 

Megjegy. az étrenddel kapcsolatban: 63kg /171 centi vagyok. Fehérjebevitel a tömegeléshez: 126g és a szénhidrátbevitel pedig 315g. (Sárga kapszulában a Tömegelés résznél írtak alapján számolva)

 

Az edzésem idejét tekintve,  általában 14:00-tol egészen 16:00-ig gondoltam maximum. Tudom, hogy első negatívumként azt fogod válaszolni, hogy nincs turmix az edzések utáni étrendben. Sajnos, mivel még kiskorú vagyok (16 éves) a szüleim abban a tévhitben vannak, hogy a táplálékkiegészítőknek negatív hatása van, természetesen erről próbáltam őket meggyőzni, de nem igazán használt, elég volt azt a meccset is lejátszani velük, hogy az étrendem nem elég változatos és a többi hülyeség.

Ezt már csak zárójelben jegyezném meg, hogy próbáltam néha egy-egy növényi fehérjeforrásos kaját (amit a vega tömegnövelő cikkben írtak itt ) kombinálni az állati fehérjeforrásos kajákkal az étrend "változatossága" érdekében annak ellenére, hogy a tömegnövelő cikkben le volt írva, hogy csak az állati fehérjeforrás számít a kalkulálásnál. A másik dolog pedig,hogy  úgy alakítottam az étrendem, hogy jó legyen suliidőszakra és mivel nincs saját keresetem bizonyos mértékben költséghatékony is legyen. Első ilyen próbálkozásom szóval tényleg érdekelne, hogy hol tudnék benne javítani, tehát az étrend (végre a sok papolás után :D ) :

 

1.Nap: http://shop.builder.hu/kaloria.htm4?etekid=36991&act=mutat#__sOWRlMjk3NWE2NDJiZTU5YQ (itt véletlen elnéztem a 2. és a 3. étkezést tehát azt fordítva kell nézni - a 2. étkezés az edzés utáni és a 3. étkezés az edzés előtti, csak már lusta voltam javítani)

2. Nap: http://shop.builder.hu/kaloria.htm4?etekid=36992&act=mutat#__sOWRlMjk3NWE2NDJiZTU5YQ

3. Nap: http://shop.builder.hu/kaloria.htm4?etekid=37253&act=mutat#__sOWRlMjk3NWE2NDJiZTU5YQ

4. Nap: http://shop.builder.hu/kaloria.htm4?etekid=37254&act=mutat#__sOWRlMjk3NWE2NDJiZTU5YQ

5. Nap: http://shop.builder.hu/kaloria.htm4?etekid=37266&act=mutat#__sOWRlMjk3NWE2NDJiZTU5YQ

E mellé pedig szőlőcukrot használnék (a fentiek miatt nekem a vitargo felejtős) valamint multivitamint!

 

A második kérdésem pedig az volna, hogy miért van az, hogy ezt az étrendet követem és mellette súlyzós edzést végzek lassan két hete és épp ellenkezőjére fordult, vagyis 63kg-ról 61,5-re fogytam le. Kissé meg vagyok ijedve, hogy az izomból adok le (annak ellenér, hogy úgy érzem kicsit fejlődött), vagy esetleg megtörténhet az is, hogy mióta a zsírbevitelem igen alacsony és az étrendem is teljesen eltérő, mint a régebbi étkezéseim ennek hatására fogyok? Válaszod előre is köszönöm és elnézést az ilyen hosszú posztért :)

Szép napot!

Írta: Laci

2015. szeptember 18. 21:49

Üdvözlet!

Nekem olyan jellegű problémám lenne, hogy utobbi időben feljött rám egy 10-es.

szépen kedzem leadni, már mindehol vékony vagyok de a hasamrol az istenért sem akar eltünni a zsír.. :/ lehet hogy már fogyott de én , nem vettem észre semmi féle változást mint a amiyen volt ...

 Kérdésem az lenne hogy esetleg valamit rosszul csinálok? igazábbol már csak napi 1x eszek akkori se sok adagot, emellett futottam is bár nem sokat.

Elfelejtettem 23 éves vagyok.

 

előre is  köszönöm a válaszát!

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. szeptember 21. 07:22

Üdvözlöm

Alapvetően az egyik legnagyobb hibát követi el azzal , hogy napi egy étkezést tart ! Napi 4-5 étkezést be kell tartani megfelelő tápanyagokból , hogy ne kényszerítse a testét raktározásra mert bizony általában a csípő köré fog elsősorban rakodni. Mindenképpen ajánlom, hogy konditermi edzéseket is kezdjen el.

Üdv Márk