Elindult edző válaszol rovatunk!


Szeretnék kérdezni


Kérem a hitelesítéshez írja be a képen látható karaktereket a mellette levő mezőbe.

ellenorzo


Írta: simonné gabi

2016. január 08. 14:37

Szép napot! Fiam 18 éves. 80 kg volt,de reflux miatt 10 kilót fogyott. Edzőterembe szeretne járni, hogy test és izomtömeget növeljen. Kérdésem az, hogy heti kétszer a fehérjepor káros-e, a reflux betegség miatt is. A másik kérdésem: a torna nélküli hízás-fogyástól a hasán egy picit megereszkedett a bőre. Ez tornával helyrehozható-e, mert ő injekciós zsírbontáson gondolkodik, ami szerintem egy ilyen fiatal szervezetnek nem igazán  jó. Válaszát köszönöm

Választ írta: ​Vingler Márk

2016. január 27. 08:10

Üdvözlöm !

Első sorban szeretném közölni , hogy a műtétet semmi képpen nem ajánlom . Orvosi tanácsot ajánlott kérni a fehérjével kapcsolatban, de én nem látnám akadályát , hogy fogyassza. Igen rendszeres tudatos edzéssel és étkezésekkel nagy mértékben javitható a hasán a bőr.

Írta: Szilveszter

2016. január 04. 20:21

Sziasztok!

28 éves vagyok, 184 cm magas, 95 kiló. Korábban 83-85 kiló voltam évekig, viszont az elmúlt 2 évben sikerült fokozatosan 10-12 kiló pluszt felszednem.  Sajnos itt közrejátszott az is, hogy egyre kevesebb időm jutott a mozgásra. Korábban szerencsére nem volt gondom a súlyommal, azonban most úgy érzem változtatni szeretnék. A konditerem viszont még "újnak" mondható számora, mert még csak pár alkalommal voltam.

Először is szeretnék fogyni 8-10 kilót, másodszor pedig szeretnék magamra szedni némi izmot.

A kérdésem az lenne, hogy hogyan álljak neki, hogy haszna is legyen? Mivel érdemes először kezdeni? Heti hány edzés? Milyen gyakorlatok?

Az hogy az edzés melyik napszakra esik milyen hatással van a fejlődésre? Gondolok itt arra ha valakinek csak 16-22 óra között van ideje mozogni, edzeni.

Előre is köszönöm a segítséget.

Választ írta: ​Vingler Márk

2016. január 11. 08:10

Szia

A fogyás illetve izom felszedése is mindenképpen az étkezésedtől, illetve a megfelelő edzéstől fog létre jönni. A javaslatom midnenképpen az, hogy keresd fel termünk személyi edzőjét Szabóné Horváth Klárát (20/ 473 61 93) aki dietetikus is és megbeszélt időpontban, térítés ellenében szakképzett vezetett edzést és táplálkozási szaktanácsadást is tud nyújtani. Nem, nincs hatással az időpont a fejlődésedre.

Üdv

Írta: Edina

2016. január 03. 21:43

Sziasztok!

27 eves vagyok tulsúlyos és már mindent kiprobaltam de nem talalok olyan edzest amit a beteg terdeimmel tudnek folytatni. 

Sajnos kiugrott mind a kèt terdem gyengek a szalagjaim igy felek kicsi az edzesektol, eddig a bicikli vált be, de annyira lucskos az ido hogy attertem benti edzesre letoltottem videot es arra probalok edzeni. 

Ezzel annyi bajom van h nagyon fajnak a terdeim kattognak abbahagytam a videot 2 hete kulfoldu teleles miatt, de visszaállnèk valamire. 

Kèrlek javasoljatok valamit amivel biztonsagosan athidalhatom ezt a tèli időjárást es esős napokat. 

Nagy segìtsèg lenne. Előre is köszönöm. 

Választ írta: ​Vingler Márk

2016. január 11. 08:01

Szia!

Első sorban az úszást javasolnám illetve konditeremben történő edzéseket amik nem bántják a térdeid ( felső testre való edzés illetve kis súlyos láb edzés gépeken)

Írta: Balázs

2016. január 01. 21:54

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni, hogy a személyi edzés az előre egyeztetett időpontban történik, vagy ha odamegyek, hogy én most szeretnék elkezdeni edzeni járni, akkor rögtön lesz aki tud foglalkozni velem?Csak mert hogy írtátok hogy a bérlet árban benne van a személyi edzésnek is az ára.köszönöm a választ előre is!

Választ írta: ​Vingler Márk

2016. január 11. 07:58

Szia !

A bérlet ára tartalmazza a személyedzést oly módon , hogy tudok adni egy edzéstervet, illetve bemutatni a gyakorlatokat  ellenőrizni , hogy szabályos e a végre hajtás de foylamatosan nem tudok melletted lenni. Ha ilyen igények vannak , hogy kimondottan veled foglakozzon az edző, akkor Szabóné Horváth Klárát tudod felkeresni(20/473 61 93) akivel egyeztetve megbeszélt időpontban, térítés ellenében tart edzést neked.

Írta: Rockatansky

2015. december 22. 06:26

Sziasztok!Ősz elejétől edzek heti 4 alkalommal.Azóta nem is eszek csak salátát,zabpelyhet,tojást és halat.A hasamat viszonylag már szépen sikerült lepucolnom.De derékon még mindig ott éktelenkedik az úszógumi.Arra szeretnék választ kapni,hogy hogyan faraghatnám azt le onnan?A szénhidrát bevitelem már így is elég alacsony.Válaszokat köszönöm!

Választ írta: ​Vingler Márk

2016. január 11. 07:54

Szia!

Elég makacs terület sajnos, de nagyon jó úton haladsz ,táplálkozás ha rendben van akkor talán a cardiot emeld meg, illetve ha nem vagy érzékeny akkor thermogén zsírégetőt is kipróbálhatsz.

Írta: Filippo

2015. december 14. 21:15

Sziasztok

Nem egészen egy hónapja volt laporoszkópos lágyéksérv műtétem.A kérdésem annyi volna h mikor milyen intenzitású edzésekkel építhetném újra magam?Korábban a mozgás,konditermi edzések minden naposak voltak nálam és most már meglehősen hiányzik is.

Előre is köszönöm.

Írta: Kis Anikó

2015. december 11. 19:25

Nagyon szép az oldal design-ja, csak a lényeget nem sikerült megtalálni, hogy hol van a fitness klub? Melyik városban?

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. december 21. 14:59

Üdvözlöm Anikó
Termünk Győrben található Budai u. 2-6. szám alatt.

Írta: Gaben

2015. november 26. 16:30

Sziasztok

Próbálok rövid lenni.

30 éves ,175 cm és 80 kg vagyok.

Nagyjából 1,5 éve jérok terembe,de mindeféle célok nélkül.

Rájöttem, hogy igazán nőni nem szeretnék inkább csak erősödni ill. az erőállóképességemet fejleszteni.

Bár vállra szedhetnék fel némi izmot meg a törzsizmaim szeretném még erősíteni.

Nem egy felkészülési időszok edzés érdekel hanem egy lassú hosszútávú fejlődés. Úgy halottam, hogy az 5x5 -tel nem szabad egész évbenedzeni.

A kérdéseim : Mekkora súlyokkal érdemes elkezdenem az edzést?   Milyen sorozat és ismétlésszámban.? Milyen időközönként és hány kilót emeljek a hosszútávu fejlődés érdekében?-szokjon hozzá a testem az ízületeim.

Az 1 ismétléses csúcsaim: 

- fekvenyomásban amit nem szeretek és ezért nem is erőltetem 100 kg

-mellről nyomásban 60kg

-guggolásban 110 kg

-elemelésben 150 kg

Persze kisebb súlyokal edzek,mert rendeszeresen nem bírnék ezekkel vagy a közelükben sem.

Gondoltam a heti egyik edzésem szólhatan az erő növeléséről a másik az erőállóképességről még ha ütik is egymást. Vagy inkább válasszak ?

A térdeim recsegnek, de fájni nem igen szoktak. Bokasüllyedésem is van.

Megy az ass to grass.

Azt is észrevettem, hogy lassabban pihenem ki magam, mint mások. Persze ez lehet ettól is, hogy én több izmot dolgoztatok meg egy edzésen.

Tudnátok tanáccsal szolgálni? Előre is köszönöm szépen !

 

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. december 01. 07:49

Üdv Gaben

A konditermi edzéseknél elengedhetetlen a célt tisztázni. Lehet párhuzamosan növelni az állóképességet és az erőt, de természetesen ez nehezebb. Mindenképp azt ajánlom , hogy több sorozatot végezz viszonylag nagy súlyal(persze megfelelő bemelegítés után) és kevesebb pihenővel. A lassabb regeneráció valószínűleg hogy keringés "lemaradása" miatt lehet, több kardió jellegű mozgással tudsz ezen javítani. A súlyok emelését edzésről edzésre is nyugodtan probálhatod, hiszen ezt te fogod érezni , de az optimalis az elején kb két kéthetente +2,5 kg  de ez számos tényezőtől függ. Ha valami kérdésed lenne vagy bővebb magyarázatra lenne szükséged, akkor látogass el termünkbe.

Üdv Márk

Írta: KM

2015. november 22. 18:14

Sziasztok,

15 éves, magas, vékony, de elég gyenge fiú vagyok (55kg/175cm), sajnos eddig eléggé elhanyagoltam a sportot. Leginkább az eleve elég rövid felsőtestem, vékony karjaim a problémásak, a lábaim talán nem annyira. Hogyan tudnék valami egészségesebb és jobb alakot elérni, heti hány és milyen edzés, ti mennyire tudtok ebben a korban segíteni?

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. december 01. 07:15

Szia

  A te korodban már érdemes elkezdeni akár a súlyzós edzést, is a termünket 16 éves korig csak szülői felügyelettel lehet igénybe venni. Nagyszerű alapokat teremthetsz ha eljársz futni, úszni és saját testsúlyos gyakorlatokkal edzed magad. A heti edzés minimum amitől rendszeres, megfelelő edzés és táplálkozás melletteredményt várhatsz, az a heti 3 alkalom minimum.

Üdv Márk

Írta: Dávid

2015. november 19. 20:23

Hello!

Az lenne a problémám, hogy hogyan tudnám kicsit növelni a saját állóképességem? Mármint ne fáradjak el hamar. Legfőképp munka miatt lenne fontos, mert álló munka és 12 órás, és tartok tőle, mert nem annyira bírom a terhelést és nem akarom ez miatt elszúrni mert hamar fáradok. Milyen edzést ajnánlanál?

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. december 01. 07:11

Helo

Úszás, kerékpár ,futás/kocogás illetve átmozgató konditermi edzeseket ajánlok.

Üdv Márk