Elindult edző válaszol rovatunk!


Szeretnék kérdezni


Kérem a hitelesítéshez írja be a képen látható karaktereket a mellette levő mezőbe.

ellenorzo


Írta: Bogi

2015. május 09. 17:51

Sziasztok,28 éves lány vagyok, teljesen kezdőként szeretnék segítséget kérni táplálkozás és edzésterv kialakításában. Jelenlegi célom hogy kb 8 kg-t leadjak. Olyan edzőre van szükségem aki esetenként leelenőrzi hogy helyesen csinálom a gyakorlatokat és folyamatosan nyomon követi a fejlődésemet. Kihez forduljak nálatok?Válaszotok előre is köszönöm. 

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. május 11. 20:09

Szia! Van lehetőség a személyi edzésre kétféle módon, egyrészt itt vagyok én (Márk), ha előre megbeszéljük mikor jönnél, akkor tudok neked segíteni és ellenőrizni, hogy helyesen végzed e a gyakorlatokat. Másrészt igénybe veheted Szabóné Horváth Klári személyi edző és életmód-tanácsadó segítségét is, aki térítés ellenében a megbeszélt időpontokban kizárólag veled foglalkozik.

Üdv: Márk

Írta: Ernő

2015. május 04. 09:16

Edzés tervben is lehetne segítséget kérni esetleg ? Es anyi lenne még ,hogy láttam az oldalon hogy a belépő díj  személyi edző igénybe vételét tartalmazza. Nos , nekem a belépőm a munkahelyem álltál van. A munkahelyem fizeti .ebben az esetben is lehet kérni személyi edzőt ? 

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. május 11. 20:07

 Igen, ebben az esetben is igénybe lehet venni. Látogass el termünkbe és megbeszéljük a részleteket. 

Üdv:  Márk

Írta: Ernő

2015. május 03. 10:33

szia . 115 kg vagyok es 185 cm magas . Szeretnek fogyni es erősödni . A cél 95 kg . Ebben kérnem segítséged.mikent lehetne ezt elérni minél rövidebb ido alatt ? Mien edzést javasolnál ? Es mien súlyokkal ? 

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. május 04. 07:31

Kedves Ernő !

 A célja eléréséhez egy tervezett étrend kell, és mindenképpen a súlyzos edzést ajánlanám kardióval. A súlyokat az erő szintjéhez kell igazítani de a szabályos végre hajtás fontosabb mint a súly nagysága. 

Továbbis szép napot!

Márk

Írta: Horváth Judit

2015. április 28. 10:30

Nagyon komplex kérdésem van. Gyermekemnek keresek sportolási lehetőséget. Lányom 12 éves, de erős, fejlett lány, 5 éve napi 1-1,5 órát edzett. Korábban 4 évet kajakozott, 1 éve kenuzott. Sikeres volt ebben a sportban.Szerette társait, edzőjét és a sportot mindenek előtt. Három hete volt egy éjszakai epilepsziás rohama.Sem előtte sem azóta nem volt ilyen probléma. Gyógyszeres kezelést kap.A Vízisportot az orvos tanácsára egyenlőre abba kell hagynia, kétséges, hogy később mi lesz vele.Kérdésem az, hogy az edzőtermekben  vállalják- e így gyermekem edzését, ill. milyen edzésformát ajánlanak neki.Valami csoportos, zenés, jó hangulatú edzésformát tudnék elképzelni neki. Talán aerobik?

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. április 28. 19:51

Kedves Judit!
Mindenképpen valami csoportos foglalkozást ajánlok a lányának, ahol folyamatos felügyelet alatt tud lenni, például labadajátékok vagy ahogy említette aerobik, mivel ebben a korban a súlyzós edzés, amúgy sem ajánlott a csontozat helyes fejlődéséhez.
Üdv: Márk 

Írta: Sáringerné Nagy Éva

2015. április 22. 10:47

Szia!

A kérdésem, hogy 50 évesen, 20 kg súlyfelesleggel, milyen edzésformát javasolsz részemre, hogy le tudjam adni a súlyfeleslegem nagy részét?

Az aerobikra gondoltam, de várom a javaslatodat.

Éni is szeretném tudni, hogy szép kártyával lehet-e fizetni nálatok?

Előre is köszönöm a válaszodat!

üdv: Éva

Választ írta: Horváth Klári

2015. április 27. 18:30

Szia !

Régi motoros vagyok a szakmában, arra kérlek látogass meg a teremben, üljünk le pár percre beszélgetni, hogy megtudjam mit szeretnél és hogy megbeszéljük a részleteket.

Üdv. : Klári

 

Írta: Lettovits Zsolt

2015. április 19. 17:53

Hello!

Annyi kérdésem lenne, hogy tervezi-e a Colosseum, hogy szép kártyával is lehessen fizetni?

Előre is köszi!

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. április 23. 11:03

Szia!

A Colosseum Fitness Clubban előreláthatólag nem fog bevezetésre kerülni a szépkártyás fízetés.

Üdv. : Márk

Írta: Vittorio

2015. április 08. 09:08

Sziasztok! Azt tudom, hogy nem létezik helyi, lokális zsírégetés,mert ha rakódik akkor rakódik mndenhova és ugyanez van ha fogyok, akkor is kopik minden testrészről.Nyilván vannak alkattípusok és ennek függvényében. A kérdésem az az, hogy létezik olyan, hogy egyes izomcsoportok rendkívül jól fejlődnek és más izomcsoportomat meg nem tudom egyáltalán fejleszteni??41 éves vagyok, 29 évig versenyszerűen fociztam, nb 2-es szinten sokáig. Heti 4 edzésem volt átlagban. A lábaim nagyon izmosak még most is , a vádlim ami sokak szerint a legnehezebben fejleszthető testrészünk 43 cm-es kerületű, egyálatlán nem zsíros sem a combom. Ahogy szokták mondani a testépítő barátaim, hogy amolyan deltoid vádlim van, amit ők irigyelnek. Futással nem tudnak megszakítani sem:) De a felsőtestem az egy más tészta sajnos. A bicepszem mindösszesen 38-as, az alkaom is vékony. Másfél hónapja edzek felsőtestre, nem hosszú idő, de nem érzek semmi változást. Heti 3 alkalomal, hétfő, szerda és péntek. Bicepszre 12 kg-os kézisúlyzókkal, koncentrált bicepsz gyakorlatot végzek, 5 x 12-15 ismétléssel. kalapács gyakoralatot, azt egy kicsit nagyobb súllyal. Egyenes rúddal is. A vállaimat és a mellizmomat kell elsősorban még bombáznom, mert az nagyon gyenge. Lehet, hogy a felsőtestem izmai nem fejlődnek szinte semmit, a lábaim meg igen???  Köszönöm!

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. április 16. 19:40

Szia! Így van, ezt jól tudod, amiket az elején leírtál a helyi fogyásról stb. Olyan van, hogy valaki genetikailag jobban fejlődik egy-két izomcsoportra, mint az a szerencsés genetikád miatt a vádlidnál láthatod is. Olyan, hogy a felső tested nem tudod fejleszteni ez kizárt dolog! Szeretettel várunk termünkben és át beszélhetjük, hogy mi szükséges a fejlődésedhez.

Írta: István80

2015. március 30. 13:28

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy normál személyi edzős edzésekre van e nálatok lehetőség? Néhány alkalommal jártam már nálatok, de még egy személyi edzőt sem láttam akiker itt a honlapon ismertettek, persze a pultban ott van Tamás, de ő meg csak tanácsot ad, és rohan vissza a pultba, nem nézi, hogy jól csinálom e a gyakorlatot. Kérdésem, hogy kinél kell jelezni, és mennyibe kerülne, hogy rendesen ott legyen velem egy személyi edző, ahogy az más termekben is van?

Választ írta: ​Vingler Márk

2015. április 16. 19:27

Szia! Van lehetőség a személyi edzésre kétféle módon, egyrészt itt vagyok én (Márk), ha előre megbeszéljük mikor jönnél, akkor tudok neked segíteni és ellenőrizni, hogy helyesen végzed e a gyakorlatokat. Másrészt igénybe veheted Szabóné Horváth Klári személyi edző és életmód-tanácsadó segítségét is, aki térítés ellenében a megbeszélt időpontokban kizárólag veled foglalkozik.

Írta: Andi

2015. március 17. 13:28

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy nőknek érdeme-e olyan kreatint használni, ami kevésbé, vagy nem vizesít és ha igen, akkor melyek ezek? Illetve kell-e feltöltési idő?

 

Köszönöm

Választ írta: Vincze Tamás

2015. március 23. 09:21

Szia! 

Igen érdemes használni.

Több féle kreatin típus van. Ami viszonylag kevés vizet fog meg az a kreatin foszfát.  Feltöltési időszakot már nem igen javasolják a legújabb kutatások.  

Írta: Bandi

2015. március 08. 14:36

Sziasztok!

A kérdésem elég komplex és nehéz is helyesen megfogalmazni úgy, hogy nem értek ehhez a szakmához ,de nagyjából megpróbálom leírni a problémámat, vagyis inkább akérdéseimet!

26 éves jelenleg 191 cm és 98.8-100,9kg vagyok(ez azért érdekes mert ezt tenap este és ma reggel mértem, fordítva még csak megérteném, de így nem hiszek a szememnek) a testzsír %-om 18,5% és 27.1 BMI-m ezt valami markolászós gép mutatta egy terembe! 

Célom a 8-10% körüli testzsírszázalék és bár ez számít legkevésbé, de úgy saccolom 89 kg környékén szeretnék lenni! 106kgről indultam és kicsit zavar ez a 2kgs visszaesés például erre is keresem a választ, mert eddig mindíg ment a heti 1-0,8kg súlyvesztés!

Diétám (ez az egyik legfontosabb hogy az eredményeim eléréséhez ez így megfelel, vagy ezeket acélokat csakis nagyon precíz és pontos mérésekkel és heti szintű változtatásokkal lehet elérni):

Az elkészítés mindíg más de az alapanyagok nagyjából megeggyeznek:

reggeli: 1 pohár(3dl) víz 3tojásfehérje 1 tojás 30g zabpehyely(bio, teljeskiörlésű mittudomén szal nem a a cukros rosseb) 15g mogyoro 2 dl tej általában ebből ilyen palacsinta szerűség jön ki narancsal meg fahéjjal ízesítem.(elkészítéshez 1 kanál olivaolaj)

10órai: 1 szelet teljeskiörlésű korpás kenyér 30g mogyoróvajjal(nem nutella, rendes mogyoróvaj, amitől tartok a zsír miatt, de mindenhol azt olvasta hogy ez fogyasztható) 3dl víz

Ezen két étkezés közt reggel a napi multivitamin kapszuláim, omega3-al és lecitinnel és a többi fontos vitaminnal(nem merek reklámozni melyik csomag ez), plusz elfogyasztok 10 órai után 1 green coffee bean, l-karnitin stb stb diétás kapszulát.

Ugyan eből a diétás bogyóból egy ebéd előtt is lemegy.

Ebéd: párolt zöldség, eddig sose mértem durván egy félt tányér, bors, lenolaj és olivaolajjal ízesítve(1-1 tk), 125g csirkemell vagy tonhallal, 3 dl víz.

Uzsonna(edzés napokon ez közvetlen edzés után van): 1adag protein 1 teljes tojás 30g zabpehely, 1 naturjoghurt, shake elfogyasztása.

Nevesincs étkezés: 1 alma, vagy 1 répa, vagy 1grapefruit/mandarin/narancs facsarva ital)

Vacsora zöldség tojás saláta 1-2 tojásból 3dl víz

folyadék: nem szoktam tudni pontosan de 1-1 pohár víz még lefolyik naponta 2liter körül/nap és minden nap nem, de sűrün iszom 1 pohár száraz vörösbort(1dl).

Nagyjából 110-140g fehérje 160-200g szénhidrát 60-80g zsír, és durván 1800-2100kcal ez a napi bevitelem. A kérdésem, ilyen szinten ez elég, vagy még pontosabb kell, a fentebb írt céljaimhoz? Az izomzatom szertném ha maradna, azt is tudom hogy diéta alatt nem fogok nőni, de a megtartáshoz elég ez a fehérje adag vagy sem. Olvastam ezt is, azt is, hogy 2,2g /tskg kell de az veszélyes a vesékre más oldalak leírása alapján, olvastam, hogy elég a 1g/tskg a megtartáshoz és a a vesékre se káros, szóval itt nagy bajban vagyok. Félek hogy sok a zsír amit beviszek de ezt a diétát tudom tartani ugy, hogy nem vagyok kívánós és nem igénylem a péksüteményet! Szénhidrát meg maga a tökéletes érthetelenség számomra valahol 3g/tskg valahol 1-2g/tskg-t írnak de akárhogy számolgatom, ha ezt ilyen szintre csökkentem akkor túl sok a zsír, amit fogyasztanék!Persze tudom, hogy megvalósítható de nekem ezt is elég önuralom betartani, nem akarom ezeket is kizárni az életemből amiket most fogyasztok!

Edzeni heti 5x szoktam. Hétfő:Mell bicepsz has: 45-50 perc közepesismétlésszám alacsony pihenő

Kedd: köredzés 36min 30sec gyak 15sec pihenő 12 gyakorlat 3 kör(nagyjaból teljes test)

Szerda Hát váll comb ugyan azzal a elvel ami hétfőn

Csütörtök=Kedd

Péntek Mell tricepsz vádli itt kevés ismétlésszám több pihenő időben 50 percnél ez sem több!

Otthon edzem TRX sajáttestsúly és súlyzos edzések mixelve(nincsenek nagy súlyaim így inkább testsúlyos edzés)

Tehát a kérdéseim: Miért híztam kb 2kilót a mostani időszakban? Esetleg ha ez nem baj akkor is mi az ok? Elég-e ez a terv(diéta/edzés egyaránt) Milyen sűrün kell ha kel változtatni mind az edzés mind a diétatervemen? az anyagcserém a sok rost és a sűrű étkezés+mozgás ellenére is belasullt hogy segítsek ezen? protein vitamin diéta kapszula mellé kell e valamilyen táplálék kiegészítő a célom eléréséhez? Aminósav és creatin amire gondoltam de ezeket nem szívesen venném meg, nem hazudok a pénz miatt!

Várom a válaszotokat !

Köszönettel!

Bandi

Választ írta: Vincze Tamás

2015. március 10. 10:44

Szia! 

A diétát és az edzéseidet is érdemes minél gyakrabban változtatni. 

Diéta alatt törekedj a változatosságra,  és semmi alap tápanyagot ne vonj meg magadtól,  ide értem a zsirokat fehérjéket szénhidrátokat. Ezek arányára kell a legjobban odafigyelni.  A napi víz fogyasztásod 3l legyen. Az anyagcsere mozgással javítható,  de nem lehet teljes mértékben megváltoztatni.