Elindult edző válaszol rovatunk!


Szeretnék kérdezni


Kérem a hitelesítéshez írja be a képen látható karaktereket a mellette levő mezőbe.

ellenorzo


Írta: Dani

2014. június 10. 14:10

Sziasztok!

Melyek azok a gyakorlatok a testépítő edzések során amelyek a test alsó részét a kismedence izmokat mozgatja meg (guggolás?,hasizom?)?Hogyan lehet ezeket az izmokat edzés után vagy előtt nyújtani?a nyújtás mennyi ideig tartson?

Köszi a választ

Választ írta: Vincze Tamás

2014. június 12. 00:51

Szia!

Mindegyik gyakorlat átmozgatja, mivel rengeteg izomcsoport tartozik ide.

Has gyakorlatok közül érdemes végezni a pilates has gyakorlatokat, amelyek igen speciálisan mozgatják át ezeket a részeket, valamint a McKensie gyógytorna gyakorlatok is szintén hasonlóan hatnak.

A nyújtás 20-30 másodpercnél tovább ne tartson. 

Lenyújtásuk különféle gyakorlatokkal lehetséges:

Egylábas előrehajlás, Galambpóz, Terpeszállásban előrehajlás, Jógahíd........

 

 

Írta: Robi

2014. június 09. 11:14

Szia!

Kíváncsi lennék a vélemenyedre ,hogy nem lenne ez egy kicsit sok egy hétre:

Hétfőn,szerdán,pénteken délelőtt egy 20-30 perces kardió majd aznap délután vagy este súlyzós edzés. Kedden ,csütörtökön csak külön súlyzós edzés. Vasárnap pihenő. Természetesen napi 1 izomcsoportra edzem. Nem gondoltam ,hogy sokáig csinálnám ezt max 5 hétig.

Előre is köszi a választ!

Választ írta: Vincze Tamás

2014. június 09. 14:31

Szia!

A felosztásod jó, de ha kell, akkor iktass be több pihenő időt.

Írta: Marianna

2014. június 03. 21:19

Szia!Szeretném kérdezni,hogy milyen edzéseket csináljak,hogy az úszógumitól megszabaduljak? Már régóta odafigyelek az evésre,és futok is ! Egy héten többször is futok 8km-t kb 1 óra alatt.Azt hallottam a futás jó rá,de nekem nem megy lefele!Has,csípő! Amúgy nem vagyok kövér,de ott van felesleg!Kérlek segíts,mert nagyon szeretném leadni! Előre köszönöm a segítségedet!

Választ írta: Vincze Tamás

2014. június 05. 15:02

Szia!

Érdemes mellette szabad testsúlyos gyakolatokat végezni hasra, illetve más testrészekre is.

Kiegészítés képpen ajánlatos lipokezeléseket is beiktatni.

 

Írta: Adam M.

2014. június 02. 17:41

Mar regota gondolkozom, hogy edzeni jarjak. Csak egy dolog hatraltat az, hogy egy munkahelyi rossz emeles kovetkeztrben lumbago alakult ki nalam. Javasoltak az uszast, de oszinte leszek. Ahhoz szabalyosan kellene tudjak uszni, hogy eredmenye is legyen. Az uszasoktatasok idopontjai szamomra rosszkor vannak.

Ha lehetseges edzeni igy is, akkor van ra lehetoseg, hogy egy edzestervet tudnanak nekem kesziteni, megmutatnak-e a gyakorlatok elsajatitasat, helyes elvegzeset, hogy ne legyen egy rossz mozdulatombol galiba.

 

Valaszt elore is Koszonom!

 

Adam.

Választ írta: Vincze Tamás

2014. június 03. 08:24

Szia!

Gyere le nyugodtan és segítünk benne. 

Írta: Robi

2014. május 27. 10:51

Hello!

Milyen nyújtó-gyakorlatokat érdemes végezni edzés előtt és után? Ha valami szemléltető videot betudnátok linkelni azt megköszönném...

Üdv nektek

Robi

Választ írta: Vincze Tamás

2014. május 27. 14:17

Szia!

Ezeket ajánlom figyelmedbe.

 

http://www.youtube.com/results?search_query=izomny%C3%BAjt%C3%A1s

Írta: Roland

2014. május 25. 10:42

Sziasztok! Szeretnék érdeklődni hogy 14 éves vagyok és nyáron valószinüleg megyek Colosseumba és az lenne a kérdésem hogy milyen edzést kezdjek el elsőnek hogy minden jól mennyen?

Választ írta: Vincze Tamás

2014. május 27. 14:15

Szia!

 

Először átmozgató edzéseket érdemes végezni. 

Írta: Rita

2014. május 24. 23:30

Kedves Edzők! 30 éves nő vagyok, most 15 kg felesleggel, zsírt leadni szerednék, izmot felszedni. Itthon tornázom 2 hónapja, van is eredménye  (nem a 15 kg plusz :), de terembe szeretnék járni. Hány alkalommal kell járni egy héten, hogy valóban értelme is legyen? Természetesen diéta mellett. (kisgyermekeim miatt kérdés) Köszönöm.

Választ írta: Vincze Tamás

2014. május 26. 10:42

Szia! 

Heti 3 alkalmat erdemes beiktani.  

Írta: Ricsi

2014. május 22. 14:35

Szia!

Hogyan tudnám erősíteni a csuklómat? 

Mert több gyakorlatnál is érzem ,hogy erőből bírnám viszont a csuklóm elkezd fájni. Ezért nem tudok nagyon emelni a súlyokon sem.  

A másik kérdésem ,hogy a könyököm és a vállam is ropog mikor bemelegítek és van e rá valami kiegészítő ami esetleg segít ezen? 

Előre is köszönöm válaszod!

Választ írta: Vincze Tamás

2014. május 23. 10:20

Szia!

A körülötte lévő izmokat külön erősítsd fel.

Érdemes egy évben ízület védőket szedni kúra jelleggel. 

Írta: Niki

2014. május 22. 05:34

Szia!

Érdeklődni szeretnék, hogy engem februárban műtütték a térdem és szeretnék minnél gyorsabban felépülni, és természetessen fogyni is. Van e nálatok ilyenre lehetőség? Régen kézilabdáztam, de 2010-ben abba hagytam, azóta itthon Rubint Rékára tornázok, de sajnos nem tudok visszakerülni a régi formámba, és ezért kéne egy kis támogatás és segítség. :) Előre is köszi a választ!

Választ írta: Vincze Tamás

2014. május 22. 10:13

Szia!

Természetesen tudunk benne segíteni! Gyere le hozzánk személyesen és megbeszéljük a részleteket. 

 

Írta: józsef

2014. május 21. 09:02

Szia,

 

Érdeklődni szeretnék, mi a véleményed a Push Pull Legs edzésről?

3 éve kezdtem el edzeni, de úgy igazából odafigyelve mindenre szeptember óta.

A munkám miatt sajnos az edzés háttérbe szorúlt mivel 10-11 órát dolgozok és se délelőtt se délután nem tudok edzeni, csak korán reggel vagy késő este ezért is választottam ezt az edzésmódszert.

A fejlődésben jelen esetben úgy néz ki megtorpantam.

A válaszodat előre is köszönöm.

Választ írta: Vincze Tamás

2014. május 22. 10:11

Szia!

Érdemes lenne más fajta módszeri is kipróbálnod.